zaterdag 25 februari 2012

Advies voetbalschoenen Februari

De winterstop is weer voorbij, en de amateurvelden stromen weer vol. Deze week kreeg ik een aantal berichten van voetballers die nog graag een nieuw paar voetbalschoenen wilden aanschaffen voor de start van de tweede competitiehelft. Zo ook van Ewald uit Groningen, hij zond mij de volgende criteria:

Hij was op zoek naar een smalle voetbalschoen ongeveer maat 46. Hij had het liefst een schoen van leer, die wel licht van gewicht was. De soort noppen maakte niet uit, en de voetbalschoen mocht maximaal €150 kosten. Nadat ik dit bericht zag wist ik meteen welke schoen perfect bij Ewald zou passen: de Adidas F50 AdiZero FG leren versie. Na even zoeken kwam ik met de volgende aanbieding.
http://www.voetbaldirect.nl/adidas-f50-adizero-trx-fg-leer.html 
Deze week liet Ewald me weten zijn eerste doelpunt al gemaakt te hebben op zijn nieuwe AdiZero's en bedankte me voor het advies. Zelf ook advies nodig? Stuur een mail naar voetbalschoenvraag@hotmail.com!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten